Translate

Bumerang - Yazarkafe

6 Ocak 2013 Pazar

ötekileri

   Sana dokunmadım diğerleri gibi; diğerleri gibi olmadığımı anla diye...

   Mutlu sonlar özürlüsü olduğumu biliyordun; yazmama yardım etmekte neden tereddüt etin ki? Seni önemsedim, gelecek günlerinde yanında olup acını paylaşır-mış gibi yapanlar gibi değil, acıların önüne set çekmek istercesine.
   Yalanı sevdim; yalandan bir dünya yaratmayı. İyi de sayılırım kendimce ama sevdiğine nasıl yalan söyleyebilir seven. Seni umursamayanlardan duyduklarından farklı olsun diye tüm çıplaklığımla önünde dikildim, titredim; üşüdüğümden değil gidebilecek olduğunu gördüğümden.
   Gurur nedir ki aşkta; dersin gururuna boyun eğmiş bir arkadaşına da, peki neden kendine sormuyorsun ne kadar gururlu olduğunu. Gurur ne kadardır aşkta...
   Çare var ama çaresizsek senin yüzünde. Yakın zamanda huzura ihtiyacın olduğunda ben gurursuzca gelebileceğimden eminim; peki şuan ben huzuruna muhtaçsam???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder