Translate

Bumerang - Yazarkafe

1 Ocak 2013 Salı

yeni yepyeni

   İlk günün yeni ışıklarıyla bambaşka  bir yıla uyanacaktım seninle. Cesaretim yettiğince izleyecektim seni, sen gözlerini henüz açmamışken. Ardında bekleyen sevgilinin, sınırlarını aşan kapı açılacaktı O gözlerin. İlk tebessümünü henüz daha havadayken yakalayacak ve öpecektim doyasıya. Kalbim kalbinin sesini dinleyecek kadar yakınlaşacak ve ilk sevişmemizin yep yeni yılı olacaktı; yıllarca sevişmemizin ilk yılı.
   İlk kez içinde kalacaktım uzun uzun. Beni ilk kabullenişinle kutsanacaktım ve unutmayacaktı her zerrem her zerreni.
   Dünden hiç farklı olmayan, bambaşka bir sabaha uyanmakla başlayacaktı güzel ve yeni yaşamlarımız.
   Hayatın hiç de sunmadığı nadir fırsatlarından biri olacaktı, bir yeni başlangıç. Hiç bir koşul hiç bir neden durdurmayacaktı içimizden taşıp giden; biz olma isteğimizi. Biz, biz olmak.
   Her başlangıç yenidir, yeni olmak iyidir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder