Translate

Bumerang - Yazarkafe

26 Ocak 2010 Salı

bilmelisin


O bilmesin gizlice onu izlediğimi;yol boyunca,sokak aralarında,çılgınca alışveriş yaparken sürekli girdiği dükkanların vitrininden.

O bilmesin arkadaşlarına onu sorduğumu,ondan bir haber almak için saçma insanların iğrenç sohbetlerine katlanmak zorunda kaldığımı ve de sevmediklerime,kim bilir kaç kez çay ısmarlamak zorunda kaldığımı.

O bilmesin,ona yazdığımı yahut-o anlamasada- onu yazdığımı.

O bilmesin,dostlara sevgilim var diye bir rüyayı anlatırken onu resmettiğimi,yaşamamız ihtimali olmayan ama güzel duyguları içimde kıpırdatan düşlerimde başrolü hep ona verdiğimi.

O bilmesin kızımızın adını,oğlumuzun kaç yaşında olduğunu.

O bilmesin;nelerden hoşlandığını bildiğimi,her anını,her zevkini not aldığımı ve olurda bir gün bilirse şok olmasın diye gizli perdeler ardına sır gibi saklandığımı.

O bilmesin;sevilmeden sevmenin ne denli sancılı olduğunu,sevmeden sevilen saysın kendini ama yine de bilmesin;üzülebilme ihtimali bile kahreder beni.

O bilmesin;beni.

O bilmesin;bizi.


Ben ikimiz içinde biliyorum ve ikimize de yetecek kadar seviyorum ya;O bilmese de olur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder