Translate

Bumerang - Yazarkafe

14 Mart 2010 Pazar

Hayr'lısı

"selam dostum,nbr?Ne oldu var mı bi gelişme?"
"iyi ya ne olsun,valla gelişme yok ya"
"E sen böyle beklersen gelişme olmaz tabi,ardına düşeceksin,bezdireceksin.Ne sanıyorsun O mu sana gelip konuşacak?"
"iyi de abi,ben kaç kez dışarı çıkmayı teklif ettim'kahve içelim,yemek yiyelim' falan dedim hatta oyun oynamak için bile teklif de bulundum.Bu saatten sonra ısrarcı olmak kötü bir durum yaratabilir."
"Bu belirsizlikden daha ne kötü durum olacak ki,en fazla görüşmezsiniz ki şuan da da görüşmüyorsunuz,kaybedecek bir şeyin yok demek ki"
"Bu açıdan doğru ama,senin atladığın bazı noktalar var.Israrcı ol diyorsun da bana kibarca hayır demiş olması ihtimalinin üzerine daha fazla düşünmüyorsun;sosyal olarak kendimi kötü noktaya düşürmek istemem.Adımın anıldığı ortamlarda iyi bahsedilmeli"
"ya adın anılmıyorsa zaten.Hem bişey sorucam;konuşmamakdan behsediyorsun da,sen gerçekten ilgini belli ettin mi?"
"Kesinlikle.Ben yeterince kendimi ortaya koyduğuma eminim,onun da bazı noktalarda kendini net bir şekilde bana belli etmesi gerekiyor ki ben çok daha fazlasını yapabiliyim.Yani anlayacağın ben burdan şu sonucu çıkarıyorum;kızın bana karşı,benim ona hissediğime benzer bir durumu yok.Ve şu durumda en iyi reaksiyon,tepkisiz kalmak."
"Bu korkaklıkla daha çok kaybedersin.Sen demez miydin'aşk,ateşten alır gücü,varlığı yokluğu ateştir.Aşıkların ağlamaları ve yanmaları olmasa;dünyada ne su olurdu ne de ateş' diye ha!Ne oldu o kutsi aşk tanımlarını yapan romeo ya"
"Birincisi o senin bahsettiğin tarzda romeo luk bir algı yanılgısı değil,bambaşka bir tat,başka bir dünya boyutu"
"Neyse işte"
"İkincisi;elbette sevmek ve aşık olmak güzeldir ama sevilmeden sevmek bizi aşar,ve o aşkda bize fazla gelir.Burda bir yanmakdan bahsedebilirsin ki oda aşk elinden değil;yanlış anlamanın utancından sosyolojik bir yüz kızarmasıdır"
"Şimdi sen vazgeçtin bu kızdan öyle mi?"
"Ben değil, O benden vazgeçmiş diyelim.Ya da benim duygularım sadece benden ibaretmiş ki Ondan tek bir adım koşmama yetecekken,bir kıpırtı dahi göremedik.Sanırım,hayatı anlamlı kılan,yaşanmışlıklar müzemde bir hikayem daha olacak ama bu tamamlanmamış başlığıyla yer alacak"
"Başarısızlık,yani"
"Başarı göreceli bir kavram.Senin bahsettiğin anlamda konuşabilmek başarı ise,birlikte olduklarımı başarı diye nitelendirmeliyiz,o zaman da benim şuan yalnız olmam başarısızlığın en büyüğü olmaz mı?Başlangıç yapıp sonlandıramamaksa başarı ise o zaman başarılı sayılmaz mıyım?"
"Ne diyim,ne halin varsa gör o zaman.Yalnızlığa devam"
"Şuan bir tek kelime bile yeter ona koşarak gitmeme,ve şuan onu düşünmezken;onunla birlikte yepyeni ortak bir hayatı inşa edebiliriz.Elbette ki;bir küçük adım gerek,gerçekten net ve şüpheye yer bırakmayacak bir adım,onunda aynı istek de olduğunu belirten.Neyse ya hayr'lısı diyelim mi?"
"Diyelim,diyelim zaten bir şu kelimene bir şey diyemiyorum"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder