Translate

Bumerang - Yazarkafe

14 Mayıs 2010 Cuma

kal(ı)p

   Bazan bambaşka biri olmak geliyor içimden,farklı bir yaşam,yeni ve tanımadığın insanlarla.Bir dünya dolusu yalandan oluşan bir dünya yaratmak istiyorum.Bildikleri halde sana yine de sorular sorulara beklemedikleri cevapları vermek istiyorum çoğu zaman.Ezber bozan-kimilerine göre kıl- marjinal tavrı saklamadan apaçık ben buyum ve de bunu istiyorum ya da bunları asla istemiyorum demek geliyor dilimin ucuna ama;bir "tövbe tövbe" ile dilimden silmeye çalışıyorum.
   Aklım hala takılı,takıntılı değil ama.Dostoyesvski nin yeraltından notları gibi iç dünyam,sustuklarım.Seni bağlayan ne bir sosyal kaygı ne de başka bir kalıp tanımamalıyım ama olmuyor,korkağım herhalde.Korkak,suskun;sustukça korkular yetiştiren bir zavallı oluyorum.
   Her şeyi haykırabilmek gerek aslında,hem de herkese,her hakettiğini.Düşünmeden,ince hesaplar ardına düşmeden,düşürmek gerek tüm maskeleri.Yıkmak gerek,senaryosuz,dekorla işi götürme telaşındaki hayatın oyunlarını,emekliye ayırmak gerek berbat oyuncularını.
   Yeni bir dünya varetmek gerek,kalıplardan arınmış,yeni şeyler söylemek gerek yeni şeyleri anlatabilmek.Anlamayanlara ve de gelenekçilere inat...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder