Translate

Bumerang - Yazarkafe

20 Mayıs 2010 Perşembe

yalnız ideallerim


   Sürekli yazdığın güzel kız olmayı isterdim,mide ağrısı veren kız değil.Ağlayan kız ben olmamalıydım.Hep yalnız kalan kızda.Yan odadasın,ama ben her zaman ki gibi senden kilometrelerce uzaktyım.Bağıra bağıra ağlıyorum;her zaman ki gibi.Ama gözümün önündeki sen görmüyorsun halimi,duymuyorsun sesimi.Bir parça bile anlamıyorsun beni.Sevginin korkaklığına sığınarak kaçıyorsun.Ve ben gurursuzca,onursuzca arkandan geliyorum,hep koşuyorum.Ben hep kötü iğrenç olurken,sen ideal oluyorsun.
   Ben bile kendimden iğreniyorum çoğu zaman.Bence kendinle gurur duyma yinede.Çünkü o düşüncelerle,iradenle ne kadar savaşırsan savaş zaten iraden yener beni.Ve sen huzurlu mutlu olursun o zaman.Onurlu,çelişkisiz olursun,seviyeli olursun.
   Benim ne yaptığım çokta önemli olmaz artık senin için.Madem "elveda" demek kolay senin için elveda o zaman.Yalnızlığınla yada mutluluğunla kendine iyi bak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder