Translate

Bumerang - Yazarkafe

18 Temmuz 2010 Pazar

yeter

   Biri sorsun istiyorum;ne olduğumu buldurtan ama öyle kolay olmayan ve de sonunda "vay be..." dedirtecek bişeyler.Cevapsız kalmaktansa cevap arayan olmak istiyorum,soru sormaktan bıktım.
   Yazmak geldiğinde aklıma,deli dizgin yazacak malzemelerim olsun istiyorum;cümleler,cümleler ve cümleler.Noktasız,virgülsüz ve noksansız yazmak,yazabilmek istiyorum.
   "Seni seviyorum" demek gibi zevkli olsun istiyorum aldığım her nefes, "bende seni" mükemmelliğinde davransın bana hayat.
   Aşkla uyandırılmak,huzurla kahvaltılarda krallar gibi ağırlanmak ve arzulanan olduğumdan uykusuz kalmak istiyorum.
   İstiyorumla başlayan cümlelerin gereksiz kaldığı,otonom bir hayatın zevklerinde düşüncesiz kalmak istiyorum.
   Bekleyen olmak istemiyorum,bekletmekte.Bazen çabasız,kendiliğinden olsun istiyorum, birlikteliklerin;damdan düşer gibi hani,filmlerdeki gibi mesela.
   Yani istiyorum,bekliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder