Translate

Bumerang - Yazarkafe

27 Ağustos 2010 Cuma

criminal

   Her işareti; bana yönelmemişlerse güzel okuyorum ve harika yorumluyorum. Biri, bir başkasının kendine dair ilgisi olup olmadığını sorduğunda; bir kaç ipucuyla saatlerce yorumlayabiliyor ve çok küçük hatalarla doğruyu tutturabiliyorum.
   Kendim işaretlerin peşinden gitmiyorum, birilerinin bana yanlış hissettirmesinin mümkün olmadığı bir kalkanım var; bu yüzden incinmiyorum. Aslında incinmemek için harekete de geçmiyorum. Yani etkilenmemek için tepkisel davranmamayı seçiyorum.
   Koruma kalkanım çok işe yarıyor, öyle ki; ardında saklanan zayıf ve de yalnız insanı kimse görmüyor. İşaretlere gelirse; o kadar çok iz yok sayıldı ki artık kimse çabalamıyor, ya da ben bir başkası için gösterebildiğim ustalığımla kendi hayatımda tam bir çaylağım, hem de işleri bberbat eden bir çaylak.
   İşaret bilmezliğimin panzehiri; direk bir tepki. Çalan bir telefon, görüşmeyi isteyen; net bir teklif, gerisi ise; onu biliyorum, evet o konuda çok iyiyim; saorun sadece girişte...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder