Translate

Bumerang - Yazarkafe

30 Eylül 2010 Perşembe

eller

   Kontrol edilmez bir arzuyla ellerini tuttuğumda, gözlerini sinema perdesinden ayırmamıştın. Ellerime soğuk davrandığın saniyelerde ağzım kurumuştu ve nefes almak için bir balık gibi ağzımı açmam gerekmişti. Film arası olsa kalbimin sesi çınlatırdı salonu ve sen hala tepki vermiyordun.
   Ellerinin hareketinde kaçmak ister gibi bir an sezinlediğimde; dünyam durmuştu, elimi çekmem gerektiğini biliyordum ama kaslarım iflas etmiş vücudum benim komutlarıma tepki veremez;bir felç haline gelmişti.
   Ellerin hala ellerimdeydi ki sanırım artık benimkiler senin ellerini tuttumuyordu, kontrolü sen ve senin ellerin almıştı. Yüreğim yerinden çıkıp bağırmak istiyordu, zafer kazanmış bir kahraman egosuyla başımın döndüğünü hissediyordum. O an hiç bitmesin istiyordum ki; bitti. Işıklar açıldığında hiç bir şey söylemedin, bende söylemedim; kalabalıkla akıp gitmiştik. Sokakta bir kez daha tutmak istemiştim de cesaretim yoktu; sen koluma girmiş başını omzuma koymuştun.Nefes alışlarımı duyduğuna emindim, çünkü boğulmak üzereydim.
   Doktora gitsem sağlıklı değilsin diyeceği bir kalp halindeydim, sen nasılsın hatırlamıyorum ama kokunu hala unutmadım.Ellerimin arzusu senin kokunla kazındı bilinç altıma. Şimdi arzular ellerimi terletir ve senin kokun burnumda o gecenin kalp ritmini yaşatır her defasında

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder