Translate

Bumerang - Yazarkafe

11 Ekim 2010 Pazartesi

katıksız

  Sen bende sevebileceğin beni aradın; sevmene belki bir kaç neden. Oysa ben de sevebileceğin ne az şey vardı. Seni sevebilmemin dışında sana bir şey veremezdim.
   Ne çok isterdim; ayı seyrederken kulağına, sana yazdığım bir şiiri okumayı ya da her hangi sevdiğin bir şairin en güzel şiirini ezberden okuyabilmeyi. Çok özendim romantik filmlerde: "ayy ne hoş" dediğin süprizlerden daha "hoş" larını yapabilmeyi. Hep bekledin biliyorum; senin söylediğin güzel "iyi geceler" uyarlamalarından bir tane de benim söylememi.
   Oysa ne çok isterdim; önünde duran gözlerimdeki seni görebilmeni, şiir değil belki ama kalbimdeki seni mırıldanan ritmimi duymanı isterdim, ellerimden ellerine ve bedenine akan ruhumu seyretmeni isterdim; hiç bir astronomi olayına benzemeyen mucizemi.
   Sen beni sevmek için nedenler araken, ben hiç düşünmedim; sadece sevdim

1 yorum: