Translate

Bumerang - Yazarkafe

17 Aralık 2010 Cuma

kandilde yağ olmak

   Yazarak anlatmaya değer neyi varsa, anlata anlata bitiremediğin bir manzarayı zihinlerde çoğaltmak gibidir;
   Güzelle çirkinin aynı sempatiyle anıldığı, ıslak kelimelerin üzerine basa basa dostlara dikte edildiği bir anlar dizilemidir;
   Çokça gözyaşıdır; kimi zaman mutluluktan kimi zaman umutsuzluktan. Bir otobüs terminalinde salak saçma el sallamaktır peronu terkeden otobüsün ardısıra; muavinin tepki vermediği belki milyonuncu kişi olmayı umursamadan ve sanki bir tek sen ve bir tek o varmışçasına.
   Bittiği anda tüm çakraları açan bir ağrıdır; "ne salakmışım" dedirten ama sürdüğü müddetçe asla sorgulanmayandır.
   Kırmızı güldür, nergizdir, vanilya kokulu bir tendedir, sevgilinin ağız kokusundadır, gecededir ve de gündüzde, hasrettir, sevişmektir, telefona düşen bir mesajdadır, iyot kokan denizdir, demli bir çaydır...
   Benliğini yakıp, sevgilinin yolunu gündüze döndürmektir; SEVGİLİ tarafından SEVİLMEKTİR.

   Başka bir bedeni ödünç almaktır; AŞK

1 yorum:

  1. Merhabalar... Çok özür diliyorum sizden.. Blog organizasyonunda yazıyorum, birşeyler paylaşıyorum ama hiç yorumlara bakmamıştım.. Şimdi baktım. Onca paylaşımıma neden bir yorum gelmiyor diye. Yanılmışım.. Varmış.Cevap vermekte geç kalmadım değilmi..çok severek, saatlerin nasıl anlayamadığım kadar zevk aldığım bir çalışma tarzı.. Bloggere uygulanır. Herşeye ve her yere uygulanır bu çalışmalar...Siz isteyin yeterki..
    Sevgiler saygılar...

    YanıtlaSil