Translate

Bumerang - Yazarkafe

4 Ocak 2011 Salı

B(s)EN

   Beni sana çeken ortak noktalarımız değil; bende olmayanların özlemi.Benliği değiştirmek istememe rağmen beceremediğim genlerimi inkar eksikliğim; belki bir başka beden beni benden edebilir ve sende yok olabilirim diye sana çekiliyorum. Bana benzeme asla, ben bile bana benzediğimden sana geliyorum zaten. Sen olsan buna AŞK dersin ama bu aşk da değil, herhangi başka bir şeyde değil. İsim koymayalım, isimsiz kalsın...
   AŞK; aynı zamanda gülmek ya da aynı anda ağlamak değildir asla. Ben gülmüyorsam beni güldürebilen enerjinin sende olmasıdır, ya da sen ağlarken gözyaşlarına dokunup onları senin için saklayabilmek olmalıdır. Birbirine benzemeyi AŞK sanan gafiller; bilmezler farklıya tahammülsüzlüklerinde kendilerini gizlemeye çalışıyorlar. Biz zayıf değiliz di mi sevgili, basit olamayız öyle değil mi? Susma senin gibi düşünüyorum de; HAYIR! hayır senin gibi düşünmüyorum demelisin ya da benim düşünmediğim şekilde ve benim istemediğim bir cevap ver ve ben asla tahmin edemeyeyim.
   Ben olma sevgili ve sen olmama asla izin verme; sana benzersem beni terket, not bile yazmadan beni terket. Sen bana benzersin diye korkma sevgili; o gün gelmeden seni terketmiş olucam, zaten defalarca terketmedim mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder