Translate

Bumerang - Yazarkafe

26 Kasım 2011 Cumartesi

duruldum

   Bir ses! Tüylerimi ürperdiğini hissediyorum. Bir kız çocuğu ağlıyor; hem küçük, hem büyük bir kız çocuğu. Ağlama diyesim gelse de, dilim lal.
   Farklı bir koku geliyor burnuma;ağzımda bakıri bir tat benzeri kokuyor her yan. Kanın tadını bilmiyorum ama kan tadı; eminim.
   Ellerim ısınsın diye bacaklarının arasına almışsın; ısınmaktan çok arzularımla yanıyorum, dilim kuruyor.
   Kapkaranlık bir yol, önümde uzun uzadıya. Islık sesimi duyuyorum; korkuyor muyum,  neşeli miyim? Oysa yürümüyorum,hatta uyanık dahi değilim sanki.
   Bulutların öfkesini dinliyorum; yağmur yağmayacakmış, "lanetlendin sen! Senin yüzünden herkesi lanetledik" diyorlar ve sanki gülüyorlar, her yer gündüz gibi aydınlanıyor, kulakları sağır edercesine kahkahalarını.hissediyorum
   Odun isi kokuyor sanki ya da tandur ekmeği gevrekliği. Olsa da tereyağını katık yapalım istiyorum ama kiminle konuştuğumu bilmiyorum, belki de dipsiz bir yalnızlıktayım.
   Kar soğuğu, ellerim çatlamış, canım acıyor. Karda oynamak isterken soğuğundan nefret ediyorum. Bir sıcak çay olsun duama gülüyorum; "bunun içinde dua mı olurmuş" gibisinden.
   Uçurtma hayallerim var, özgürlüğe tutsak düşlerim .
   Bir çay ocağında yalnız oturmak istiyorum, s,gara dumanından gözler beni görmesin istiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder