Translate

Bumerang - Yazarkafe

31 Mart 2012 Cumartesi

Ruhumun Rüyaları

   Rüyalarımda özgür kalmak adına yazıyorum sana. Senden ve benden de değerli birini, sana yazıyor olmakla aldatıyor olabilmenin vicdani yüküyle hem de.
   Bugün sen dediğim; tüm "sen" lerimin toplamı değil, sadece sensin ve sen kendini biliyorsun. Rüyalarımda ki geliş-gidişlerin sorumlusu olarak suçlayamam seni. Suçlu benim aptallık derecesinde ki senden kurtulma eğilimimdi. Sen hayatımdan çık-git diye, senin gittiğin birinin varlığını görmezden gelecek kadar senden ayrılmak isteğimdi. Acıyor; evet yalan yok, saf ve aptal olarak hafızalarda kalmak; bu denli kolay kandırılabilindiği yalanını oynamak ve her şeyden de fazlası; ince planın ardında ki hesaplamalara rağmen basit bir beyin tarafından dalga geçilen olmaya katlanmak; bir gece yarısı bir başkasının kokusunun sindiği ete abanmak; sabahları duşta kendinden iğrenerek yarım kalmışlığı masturbasyonla avutmak; kahvaltı da yüzüme bakamayan yüzüne bakmak, daha ne kadar süre kalacaksın diye; bazı geceler sen uyurken diğeriyle yaptıklarını canlandırmak, hastalıklı beynimde...
   Benden de senden de değerli birini, şuan aldatıyor olabilirim. Belki seninle aynı nokta da olabilirim; yine sen git diye. Etin gitti benden, kirletilmiş ruhunu; kirlenmiş hafızamdan sök al diye yazıyorum sana.
   Bir vudu misali ruhumu ele geçirmiş gibisin. Mutluluğu hissettiğin an, tenime ızdırabını saplar gibisin. Sen,ben; ve senden de, benden de değerli olana dar geliyor yatağımız. Seninle ızdırabı çok yaşadım, bırakda benden de ve senden de değerli biriyle mutlu olayım. Seninle; üç kişi aynı yatakta ve içinde seviş olmayan çok sevişme yaşadık, artık ruhuma fazla bu kadar sancı. İki kişi kalmak istiyorum, tenim sen kokusunu atmışken üzerinden, beynim de arınsın senden istiyorum. Ruhum zaten şeytanın; dünyada huzur bulayım istiyorum. Önceleri armağan sandığım aklımı; limitlerde kullanarak egoma hizmet ettiğim günlerden kalma, asla unutulmayan oyunlarımdan sıyrılmak istiyorum. Yine oyunlar oynuyorum ama bu kez mutluluk için olsun istiyorum, huzur için oynuyorum, bizden değerli olandan izlerle doğan kızlarımla oynamak istiyorum, istiyorum, istemeye devam etmek değil seni yazmamak için ruhumu terk etmeni diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder