Translate

Bumerang - Yazarkafe

27 Aralık 2012 Perşembe

Renklerin farklı halim

   Farklı rengimdeydim, bugün. Beğendin mi? Yaşayan her organizma gibiyim, anlayacağın. Bende ölüyorum, tükeniyorum ve günden güne çürüyorum; sen gibi ve herkes gibi.
   "Sen başkasın" demeni isterdim, hani tanımlanamayan gibi değil; takdir edilen tarzda.
   İzlediğim filmlerim farklıdır, görüş açım, içimde doğanlar ve ölenler, bir başkadır algı dünyam; susarım, çok farklıdır duygu düzenim; kimi kez kaotik kimi kez adı konulmamış yeni tür misali oluveririm.
   SEN ol istediğimdendir, seni yazılarıma konuk etmelerim. O kim olabilir bilmesem de yaz dediğinden beri, kaybedenler Tanrısı; yazıyorum.
   Mutlu son yaz diyenler çok oldu, yazılanların içinde olmayanlarınsa çokça beğendiği cümlelerimde. Yazdım SENİ. Adı sadece SEN oldu; vücutsuz bir efsane kaldın, dilimi damağımı kurutan, cildimi kavurup sensizliğe hasret bırakan. Dokundum mu hayatımın bir anında sana, anımsamıyorum ama hissediyorum. Yoksa bu denli gerçek olmazdın, değil mi?
   Başkasın, SEN tüm sen'lerden başkasın.
   Hayatı emanete bırakılmış, ölümlülük halimde normal olamamış olsa da normallerin hayatlarına özenir kalmışım.
   Bin hüzünlü parçada seni duyumsamışken, tek bir şarkıyı SENinle dinleyememiş; öksüz kalmışım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder