Translate

Bumerang - Yazarkafe

18 Ocak 2013 Cuma

saklan(ma) artık

Her gölgenin altına bakacağım; tek tek...
   Seslerinin izinden yürüyorum tüm dost ağızlarda, takıldığın mekanlarda alkolle karışık ağzının nemli kokusu peşi sıra her mekandayım, sokak kedilerini okşamışsan ellerinin dokusunu absorbluyorum tüylerinden, yağmur sonrası toprak sen kokuyor diye ne çok ıslandım ve her su birikintisinde sen gibi zıplayıp su fırlattım etrafa.
   Ben kaçtıkça sen kayboluyorsun biliyorum ama seni beklemek iç acısına katlanmaktansa seni kovalamak daha kolay. Hayatımın anlamı oluyor sen olabilecek tenlerde şehvetimin ateşini dindirmek. Biliyorum ki, huzuru hissettiğim o an sen orada olacaksın; adın, saç rengin hatta kokunu değişmiş olsanda huzurundan tanıyacağım seni.
   Ben hiç bunu hissetmedim dediğim an "işte sensin, buldum seni" diye bağıracağım yüzüne, gözlerin hangi renkse o gün gözlerine bakacak ve seni göreceğim gizlendiğin yeni bedeninde.
   Ruhum ruhunu tanıyacak eminim. Sen ihtimal vermiyordun ama ben ümitliydim ve seni buldum; haklıymışım gördün mü diyeceğim. Şaşıracaksın; hani şu doğumgünün olduğu anın ilk dakikalarında browninin üzerine tek mum koyup seni uyandırdığım gece ki şaşkınlığın gibi. İşte bakışlarını öyle tanıyacağım göz rengin ne olursa olsun; hatta teninin rengi bile yanıltamayacak beni.
   "Kazandın" diyeceksin ve teslim olacaksın, bir daha gitmyeceksin benden hem de hiç bir zaman. Bana kalacaksın; çünkü ben kazanmış olacağım, öyle ya anlaşmamız bu değil miydi?
   "Ya bulmazsan", hayır böyle söyleme diye kaç kez uyardım seni. Bulacağımı biliyorsun, hem umudumu bitirilebilir gelir geçer mi sandın; kağıt üzerine yazılan piyasalık şiir değil benim sana ilgim. Kavuşmasız destansı arabesk sevda da olmayacak; biz kavuşacağız, hem de çok yakında hem de hiç beklemediğin bir an da. Sen bile şaşıracaksın bende ki, izlerine olan aşinalığıma.
   Herkes takdir edecek, yalnız beni değil ikimizi de. Böyle bir sevmek olmaz diyecekler; kimi kıskanacak kimi bizimle mutlu olacak ama biz hepsini seveceğiz.
   İyi saklan, iyi saklan ki bulabilmem zor oldukça seni daha bir seveyim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder