Translate

Bumerang - Yazarkafe

23 Haziran 2013 Pazar

"keşke" lanet olsun

   Başarılı bir yalancının başarısız hayatı, başarılı hayatında ki başarısız yalanlarından mı oluşur?

   "Başarısız olduğumda sen terket beni, biliyorsun ben yapamam"
   "terketmiycem seni..."
   " Bu cümlen bile zamanın geldiğini gösteriyor bana. Geç kaldık demek ki. Sen bile terk edeceğini söyleyemeyecek kadar acır olmuşsun şimdiden. Oysa 'gidecek miyim' şimdiden içinde yer edivermiş de bir bahaneye yer arar olmuş. Yine mi başaramadım, aşkı yaşatmayı?"
   " Neden bu kadar karamsarsın, öyle deme lütfen..."
   "Karamsarlık değil, realitenin rengi bu. Sayısal işlevli beynimin istatistiklerini unutamamanın laneti işte. Kaç enkaz saklı hatıralarda bilmiyorsun; bilme de zaten, hem gidiyorsun unutacaksın nasılsa. Sen de haklısın, sana kızmıyorum; kendime kızmayı bırakalı da çok oldu. Bir sineğin üzerine tünediği ot misali tutunuyorum hayata, nereye gittiğim de önemsiz ne olacağım da."
   "Yine anlamıyorum seni, lütfen anlayacağım şekilde konuş benimle"
   "Anlaşamıyorduk; bak bunu sevdim. Bu bahaneyi kullanabilirsin,elle tutulur ve beni tanıyanlarca da destek bulur bir hikaye. Kullan bunu!"
   "Off ya ama lütfen bi şans verir misin?"
   "Hayata mı diyorsun bana mı? Benim şans verebilme şansım yok ki; keşke olsaydı da sana ya da senden bir kaç öncekilere şans verebilseydim. Lanet olsun yine 'keşke' dedim"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder