Translate

Bumerang - Yazarkafe

11 Temmuz 2013 Perşembe

yanıma yazıl...

   Bana bir hikaye yaz; içinde yarım kalmış cümlelerimin tamamlanmışlarının yer aldığı. Özlemin ya da "keşke" lerin olmadığı. Sonu mutlu, yok vazgeçtim; sonu olmayan ama çokça mutluluğun olduğu bir hikaye. Hiç ayrılık olmasın da bolca kavuşmalar olsun içinde. Deniz kenarında, bir çınar kahvesinde, taptaze çayımı yudumlarken; bilmem kaçıncı kitabımı yazarken resmet beni. Ha bir de eski sevgililerimin hiç olmadığı, tek defa da sevginin adı olan kadınla yan yana koy bizi.
   Bana bir hikaye yaz lütfen; yazmak zorunda olmadığım bir hayat gibi olsun. Kelimelerin yetersiz kaldığı öfkenin uğramadığı, noktasına virgülüne dek huzuru hissettiren bir uzun hikaye. Bekleyeni çok olan ama acıyla değil, özlemle de değil de; ne biliyim sen yaz işte anlatıp da anlatamadığım türden bir hikaye.
   Aslında sen yazma; hayat yazsın da sen benimle yazılanları yaşa. Yazılacak ne kadar güzel şey varsa gel de biz yaşayalım; bırakalım da kim yazarsa yazsın. Se
n bir hikaye de yaz beni, yanıma da kendini...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder