Translate

Bumerang - Yazarkafe

2 Mayıs 2012 Çarşamba

istiyorum

   Bir akvaryumum olsun istiyorum; içini mutlulukla doldurabileceğim bir akvaryum. Şöyle her renkten çiftli rakamlarla dolsunlar istiyorum. Dişisi de olsun erkeği de; üresinler çoğalsınlar mutluluklar. Dostlara dağıtabileceğim kadar fazlalaşsın ama hiç biri ölmesin istiyorum.
   Sınırları olmasın camdan hayatlarının, esaret altında hissetmesinler diye benim alanımdan daha geniş olsun mutluluklarımın. İzleyenlere huzur versinler diye, herkese göstereyim istiyorum. Kışı, yazı olmasın sadece istenilen mevsim hangisiyse o an ona dönebilsin istiyorum. Yosun tutsun ve yosun da mutluluktan olsun istiyorum.
   Büyüdükçe büyüsünler, arttıkça daha bir üresinler; tek sayıda kalmasın hiç bir renk. Mesela gökkuşağın fazlaca renk olsun, her rengin her tonu da olsun.
   İstiyorum ve sadece düşlüyorum. Biliyorum hayal belki ama iyi hissettiriyor diye; kendi yalanıma kanayım istiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder